Бездрицька громада
Сумська область, Сумський район

Майже 9,7 тис. суб’єктів господарювання увійшли до Переліку платників податків з високим рівнем добровільного дотримання податкового законодавства

Дата: 16.06.2025 13:31
Кількість переглядів: 36

ДПС затверджено Перелік платників податків з високим рівнем добровільного дотримання податкового законодавства станом на травень 2025 року, який буде оприлюднено 19.06.2025 на вебпорталі ДПС у розділі «Платники з Переліку» https://tpd.tax.gov.ua/registry .

До Переліку включено 9 673 платники податків.

Із загальної кількості платників, які увійшли до Переліку, 4 532, або майже 47 % перебувають у Переліку з листопада 2024 року.

До Переліку увійшли:

8 915 юридичних осіб, у тому числі:

- 5 041 – юридичних осіб на загальній системі оподаткування;

- 222 – резидентів Дія Сіті;

- 2 502 – юридичних осіб – платників єдиного податку ІІІ групи;

- 1 150 – юридичних осіб – платників єдиного податку IV групи.

758 ФОП, у тому числі:

- 89 – ФОП на загальній системі оподаткування

- 669 – ФОП платників єдиного податку ІІІ групи

До реалізації проекту залучено понад 644комплаєнс-менеджери.

На вебпорталі ДПС у розділі «Територія високого рівня податкової довіри»  https://tpd.tax.gov.ua/analytics оприлюднено середньогалузеві показники критеріїв по кожному виду економічної діяльності, розраховані станом на травень 2025 року.

Платникам податків, які відповідають одній із шести систем оподаткування, в Електронному кабінеті у розділі «Критерії добровільного дотримання законодавства» розміщено показники відповідності критеріям та вимогам для включення платника до Переліку.

Платникам, які включені до Переліку, в Електронний кабінет направлено інформаційні повідомлення про включення до Переліку та про закріплення комплаєнс-менеджерів.

У разі, якщо платник бажає відмовитись від оприлюднення своїх даних на вебпорталі ДПС, він може подати повідомлення про відмову в оприлюдненні цих даних в електронній формі засобами електронного зв’язку.

Повідомлення про відмову в оприлюдненні даних про платника податків за формою J1325401 (для юридичних осіб) та F1325401 (для фізичних осіб) розміщені на вебпорталі ДПС за посиланням: https://tax.gov.ua/elektronna-zvitnist/platnikam-podatkiv-pro/informatsiyno-analitichne-za/reestr-elektronnih-form-po/.

 

ДПС з початку року здійснено ретельний аналіз пропозиції платників щодо критеріїв для включення до Переліку, які були надані під час зустрічей з керівництвом ДПС у територіальних органах ДПС, листами, направленими керівництву Держави та Уряду, а також практичних результатів формування Переліку.

Напрацьовані пропозиції щодо внесення змін до Податкового кодексу України були направлені Міністерству фінансів України для подальшого розгляду та опрацювання в частині формування податкової політики.

Довідково.

Перелік затверджено на виконання вимог Закону України від 18 червня 2024 року № 3813-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо особливостей податкового адміністрування під час воєнного стану для платників податків з високим рівнем добровільного дотримання податкового законодавства». https://tax.gov.ua/zakonodavstvo/podatkove-zakonodavstvo/zakoni-ukraini/79051.html 

Особливості податкового адміністрування для платників податків, які включені до Переліку, визначено підпунктом 69.41.3 підпункту 69.41 пункту 69 підрозділу 10 розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України.

Особливості взаємодії платника податків з комплаєнс-менеджером визначено наказом ДПС від 31 жовтня 2024 року № 788 «Про організацію діяльності комплаєнс-менеджера з платником податків з високим рівнем добровільного дотримання податкового законодавства». https://tax.gov.ua/diyalnist-/zakonodavstvo-pro-diyalnis/nakazi-pro-diyalnist/79181.html 

Інформація про платників, які протягом 5 робочих днів після отримання від ДПС інформаційного повідомлення про включення до Переліку подали відповідне повідомлення, не буде оприлюднена на вебпорталі ДПС.

У разі подання платником податків повідомлення про відмову в оприлюдненні даних після оприлюднення Переліку інформація про такого платника вилучається з оприлюдненого Переліку протягом 5 робочих днів після отримання повідомлення про відмову в оприлюдненні даних від платника.

Відмова платника від оприлюднення даних про включення його до Переліку не тягне за собою виключення платника Переліку.

           Зміна паролю особистого ключа: порядок дій користувача

Головне управління ДПС у Сумській області інформує, що для зміни паролю особистого ключа користувачу необхідно виконати наступні дії:

1. На сайті Надавача (https://ca.tax.gov.ua/) завантажити "засіб кваліфікованого електронного підпису чи печатки – «ІІТ Користувач ЦСК-1".

2. У вкладці програми «Особистий ключ» обрати «Змінити пароль захисту особистого ключа».

3. У новому вікні необхідно вказати поточний пароль, нижче вказати (зазначити) новий пароль та ще раз його повторити. Далі натиснути кнопку «Змінити».

Варто зазначити, що пароль до особистого ключа змінюється лише для того кваліфікованого електронного підпису чи печатки, шлях до якого Ви вказували.  

  За наявності копій електронного ключа враховуйте, що пароль до них залишиться попередній. 

Податкові накладні: на Сумщині функціонує консультаційний центр

Головне управління ДПС у Сумській області нагадує про дієвий канал комунікації для бізнесу – консультаційний центр з питань реєстрації податкових накладних. Цей центр не перший місяць успішно працює і вже зарекомендував себе як ефективний інструмент для вирішення питань, пов'язаних з реєстрацією податкових накладних.

У разі виникнення питань щодо реєстрації податкових накладних, заповнення таблиці даних платника ПДВ або інших питань, просимо звертатися за телефонами:

+38 095 0459877; 

+38 099 501 26 99;

+38 096 679 13 68 (виключно ФОПи)

(0542) 68 51 85; 

(0542) 68 50 70;

(0542) 68 52 97; 

(0542) 68 51 31.

Консультаційний центр Головного управління ДПС у Сумській області — це ваш надійний помічник у профільних питаннях реєстрації податкових накладних. Ми надаємо вичерпну інформаційну підтримку, гарантуючи швидке реагування та ефективну координацію саме у цих питаннях.

Режим роботи консультаційного центру:

понеділок – четвер з 08 год. 00 хв. до 17 год. 00 хв.;

п’ятниця – з 08 год. 00 хв. до 15 год. 45 хв.;

перерва на обід – з 12 год. до 12. год. 45 хв.;

вихідні дні – субота та неділя.

Електронна черга дозволяє отримати податкові послуги без черг             і витрат часу

Головне управління ДПС у Сумській області інформує платників податків про зручну можливість дистанційного запису до Центрів обслуговування платників (ЦОП) через сервіс «Електронна черга».

Для попереднього запису та вибору потрібної адміністративної послуги платники можуть звернутися до Контакт-центру ДПС.

Тож, платники податків можуть спланувати та організувати свій візит до податкових органів Сумщини, зателефонувавши до Контакт-центру ДПС за номером телефону 0 800 501 007, обрати необхідну адміністративну послугу з 19 можливих та,  не витрачаючи зайвого часу на очікування в черзі, визначити зручні дату і час візиту.

Запрошуємо платників податків користуватися даним сервісом, адже це полегшить процес отримання потрібної послуги без тривалого очікування в черзі.

Звертаємо увагу, що все більше суб’єктів господарювання обирають електронний формат спілкування з податковою службою за допомогою податкових сервісів. Розвиток електронних сервісів податкової реалізовано в «Електронному кабінеті» (https://cabinet.tax.gov.ua/) та мобільному застосунку «Моя податкова» (https://tax.gov.ua/mobilniy-zastosunok-moya-podatkova/).  

 

«Е-повідомлення»: Прозорість та зручність щодо помилкових платежів

Прагнучи значно покращити інформування платників податків про суми помилково сплачених податкових платежів та єдиного внеску, Державна податкова служба України впровадила зручний сервіс «Е-повідомлення».

Платники податків, користувачі електронного кабінету, мають можливість в розділі «Вхідні/вихідні документи» / «Вхідні» / «Повідомлення» отримувати електронне інформаційне повідомлення про помилкову сплату платежів та миттєво здійснювати направлення до територіального органу ДПС, в якому обліковуються такі суми, заяву про перерахування коштів в електронному форматі.

В інформаційному повідомленні про помилкову сплату платежів за формою J/F14900 зазначаються реквізити платіжної інструкції, а саме код територіального органу ДПС, код територіальної громади, код та назва платежу, дата, номер та сума платіжної інструкції, бюджетний або небюджетний рахунок ІВАN.

Поряд з цим, посадові особи, які за даними Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань є керівником підприємства, установи, організації, самозайнятою особою чи фізичною особою - платником податків також мають можливість отримувати додаткове повідомлення шляхом приєднання до сервісу «Info ТАХ».

Хочемо звернути увагу платників податків Сумщини, що автоматичні електронні повідомлення про помилково сплачені платежі надсилаються податковою системою (ІКС ДПС) щодня о 9:00 годині в робочі дні, окрім понеділка. Ці повідомлення стосуються транзакцій, здійснених за попередній банківський день.

Фото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь